Pagini

luni, octombrie 8

Etapa 2 SuperBlog 2012. real,-: stilul care ti se potriveste, oriunde, oricand

Am ajuns la al doilea articol scris pentru SuperBlog 2012. :)

Mi-a facut o placere enorma sa revad catalogul in care avem produsele real,-  marca proprie Designers. O pereche de pantofi deja este achizitionata de catre mama mea, pantofi care sunt extrem de comozi, dandu-i o stare relaxanta.

Pentru mine as opta sa ma imbrac cu rochia de la pagina 4, tare simpatica si sexy in acelasi timp, avand o culoare extrem de potrivita pentru acest anotimp, la care as adauga o pereche de ghetute maro, sau poate chiar balerinii de la aceeasi pagina. Si pentru ca vremea devine capricioasa, jacheta, tot de la pagina 4, se imbina excelent. 

Aceasta tinuta as purta-o oriunde, la o plimbare romantica prin parc, la un shopping cu prietenele, oricand mi-as dori sa simt acel ton fresh si stilat pe care sa il exprime tinuta mea.

Sunt fericita ca pe www.real-hypermarket.ro imi pot gasi foarte usor stilul vestimentar care mi se potriveste oriunde, oricand, alegand din marca proprie real,-  Designers! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu